maanantai 6. kesäkuuta 2011

älä nyt osta vielä mitään.. KOSKAS SITTEN STN?!

Löysin äsken mielestäni jo aika törkeen halvan tarjouksen uudesta täysin käyttämättömästä Canonin EOS 1000D:stä. Näytin äiteelle sitä ja sanoin, että:"mää saisin ite maksettua siitä jo puolet." johon äitee vastas, että:"älä nyt osta vielä mitään." Mietin vaan, että no koskakohan sitten voitaisiin mulle tuo ostaa, kun nuo kamerat mitä tällä hetkellä myynnissä on, niin toi on kaikkein paras vaihtoehto mulle, muissa on turhia pikseleitä, videokuvaus ja kaikkee muuta mitä en tarvi.. Musta tuntuu, että en saa ostettua tota tai muuta lähes vastaavaa kameraa itelleni ennen kun mulla on varat koko summaan+laukkuun. Tää taitaa juontua siitä, kun myin sen digikamerani mukamas niin halvalla ja kun en kysynyt äitiltä. Joo-o olen 19-v. ja tarvii kysellä äiteeltä lähes kaikkeen lupa ilmeisesti ainakin niin kauan, kun kotona asun ja täältä en voi muuttaa pois ennen kun kissani ovat siirtyneet ajasta ikuisuuteen eli hyvällä tuurilla asun tosiaan vielä kolmekymppisenä täällä..

Toisaalta haluisin kysyä mummulta sponssaisko hän mahdollisesti puolet tosta kamerasta, mutta luuseri kun olen, niin en uskalla.. Pelkään, että jos odotan ens vuoden kesään ja siihen, että valmistun, jos saisin ton sitten valmistujaislahjaks, niin sitten nimenomaan tota kameraa ei olekkaan enää tai voi sen tuurilla löytää jostain huuto.netistä tai vastaavasta, mutta kun olen vähän skeptinen niiden suhteen paitsi myyjän roolissa tai jos tiedän sen henkilön jolta olen ostamassa. Sitä en sano, että käytetyssä kamerassa olisi jotain vikaa. Päinvastoin, mielelläni ostaisin käytetyn kameran, jos se olisi paketti, jossa olisi mukana objektiivi tai useampi sekä laukku, niin pääsisi siinä mielessä helpommalla, mutta kun sekään ei ole sitten aina ihan varmaa onko ne kamerat siinä kunnossa mitä väitetään ja saako sieltä sitä mitä on ostanut..

Yritän varmaan ihan heinäkuun alussa taas, jos tuo kamera on vielä yhtä halvalla tai halvemmalla tolla sivulla, että jos äitee maksaisi siitä osan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti