perjantai 11. toukokuuta 2012

I'm so excited and I just can't hide it..

Eilen illalla vilkasin vielä sähköpostin ennen nukkumaan menoa, ja siellä oli CDON:ilta tullu maili, jonka otsikko oli:"CDON-tilauksesi on toimitettu"
Ajattelin, että joko ne sen nyt jo on lähettäny, no jahka viesti sitten avautu, niin siellähän se oli:
Haluamme ilmoittaa, että tilauksesi on lähetetty tänään varastoltamme ja toimituksen pitäisi saapua sinulle lähipäivinä.
Koskee seuraavaa/seuraavia tuotetta/tuotteita:

Lambert Adam - Trespassing

Ette usko mikä mun reaktio oli, ku ton luin. 'Hakkasin' nyrkeillä tosta polvien yläpuolelta, kädet alko sheikkaan ja melkein jopa hihkasin innostuksesta, mut sain pidettyä sisällä, etten herättäny äiteetä.

Juur olin sanonu äiteelle ennen ku meni nukkumaan, että:"kyllä mää ens viikolla taas oon majottautuneena tonne toiseen huoneeseen, ku Trespassing cd tulee." Oon meinaan ollu olkkarissa ny pari päivää läppärin kans, kutonu liiviä ja kattellu Salkkareita, ku sain sen toisen 'boksin' tossa alku viikosta, jaksot 41-90.

Arvauksia otetaan vastaan, että mikä mun reaktio sitten on, kun se levy on postilaatikossa ja sitten kun pääsen sitä kuuntelemaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti