keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Tulevaisuuden suunnitelmia..

Alkaa oleen toi tietojenkäsittely/datanomi koulu aika finaalissa. Tässä kun laskeskelen, niin on joku ehkä 5 päivää jäljellä. Huomenna saadaan yhdet kokeet takasin, niin ei tarvi mennä ennen kymmentä koululle. Perjantaina pitää tehdä vielä Windows työpöytä- ja -palvelinnäyttö ja sitten se koulu olis siinä. Ens viikko on varmaan vaan jotain lusmuilua, perjantaina illalla on sitten päätöstilaisuus. Lauantaina pidetään mun ja L:n yhteiset valmistujaisjuhlat, suurinosa kutsuista lähetetty, muutama vastaus saatu, että ketä on tulossa ja ketä ei pääse. Tarjoiltavat yms. on suunniteltu eli ei tarvi kun toteuttaa sitten ens viikolla.

Kesätöitä en oo varsinaisesti hakenu, mutta oon kysyny yhdestä paikasta, jos sinne pääsis kesäkuussa joksiki aikaa, mut ei oo tullu vielä mitään vastausta.

Oon suunnitellu, että lähi tulevaisuudessa kävisin European Bar School:n 4 viikkosen kurssin/koulutuksen. Helsinki ja KOS on ne joita oon eniten ziigaillu. Pitää vaan päästä ensin johonkin töihin, että on varaa maksaa toi koulutus joskus. Baarimestari on ollu ainakin 9 vuotta mun toiveammattini ja nyt kun oon oikeesti ihan tosissani alkanu kattel, et miten ja missä sen koulutuksen vois hommata, niin on sellanen pieni jännitys alkanu tulla jostain syystä. Toivon, että seuraavan 2 vuoden aikana saisin aikaseks mennä/käydä EBS:n. Hommasin niiden esitteen about 2 viikkoo sitten ja sivuja oon koulus kattellu aina sillon tällön.

Tällä tai ens viikolla pitäs mennä työkkäriin ja kelaan ilmottaan, että oon työtön työnhakija ja sopia työkkärin tyypin kans joku tapaaminen missä voisin sitten vähän puhua tosta EBS:stä..

3 kommenttia:

  1. Ekaa kertaa ku takatukalle meet ni se pitää sulle semmosen tunnin kestävän kuulustelun siitä että mitä teet ja mitä et tee ja missä ja miksi... Äläkä sit vaan odota et ne hoitaa kää asiat sun puolesta sillä se ei tuu tapahtumaan, hymyilee vaan nätisti ja sanoo siihen "otetaan sulle uus aika ni tiedät taas sillon paremmin"... Tää ainaki o mun kokemus sen mestan toiminnast

    VastaaPoista