keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Oon määki mestari sentää jossain..

.. Nimittäin hukkaamaan tavaroitani. Kohta viikon ajan etitty mun mokkulan SIM-korttia, ku sain mokkulani perjantaina huollosta, piti ottaa se käyttöön, mut ei löytyny korttia. Lauantaina mun huoneesta vietiin pöytä autotalliin, ni tyhjensin laatikot ja kaapin. Äsken äiteen piti kans kattoo sellasesta DNA:n "taskusta" missä on nettiturva cd-levy ja sitten se yhteyssopimus ja kortti, että onko se sim-kortti siellä. No mun oli tarkotus hakee se tasku äiteelle mun keskimmäisestä yläkaapista, minne muistin sen lauantaina laittaneeni, mutta ei se ollukkaan siellä. Katoin piironkiin, joka tuotiin lauantaina autotallista sisälle, ei ollu, kävin autotallissa kattomassa sen pöydän laatikoihin ja kaappiin, ei ollu. Palasin sisälle ja katoin huoneeseeni, niin tasku löyty lattialta yöpöydän ja vaa'an välistä. Äitee kävi taskun läpi eikä löytäny SIM-korttia, annoin sitten mun olkalaukun ja rahapussin, jotka mulla oli sillon käytössä kun vein mokkulani teknisille huoltoon lähetettäväks, että äitee saa käydä neki läpi..

Äiteen lause pakko tänne laittaa:"en mää ehdi edes ettimään edellistäkä ennen ku hukkaat taas jotain."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti