keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Mitä oon tehny, että oon ansainnu näin huonon tuurin??

Jälleen yks merkintä lisää mun mokien listaan.
Tällä kertaa tunaroin leipoessa;
tein mustikkapiirakkaa, joka kuuluu laittaa sellaselle irtopohjavuoalle. Pohjalle leivinpaperi ja reunat voidellaan. Leikkasin sitten sen pohjan kokosen palan leivinpaperia, mutta sitä olis ilmeisesti tarvinnu olla sen verran, että kunnolla yltää reunoillekkin. Piirakka uuniin ja siellä jonkun aikaa oltuaan, äitee tuli sanomaan, että se piirakka vuotaa uunin pohjalle jotain ja tulee pieni käryn haju.. No ei tää muuten olis ihan niin kovin iso accidentti, mutta kun ei toi uuni oo meillä ollu edes paria kuukautta, että se on ihan upouusi ja vielä aika kallis, kun kiertoilmauuni.. ä:"siellä se sitten käryää maailman tappiin asti. Sinne meni tonnin uuni."
Niin että hyvä minä, kyllä minä sitten osaan.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti