torstai 21. huhtikuuta 2011

esittele itsesi

Ketä olen?
19 vuotias, Huittisissa asuva, kahden kissan omistava ens vuonna valmistuva datanomi  (en todella aio jäädä alalle)

Sisarukset?
2 kipaletta lötyyy, molemmat mua vanhempia, toinen asuu Helsingissä ja toinen Raumalla

Eläminen?
Asun äiteen kanssa omakotitalossa. Isä kuoli 18.5.2007. Vanhemmat eros kun olin ala-asteella.

Harrastukset?
kutominen, lukeminen, keikoilla käynti (KATSOMASSA!), valokuvausta opettelen, tarkotus hommata vähän parempi kamera

Luonteenpiirteet?
Vieraiden ihmisten seurassa ujo, seuraan usein vierestä toisten keskusteluja.
Mulle tarttuu tosi helposti toisten sanonnat ja käytän niitä sitten aika paljon. Mut on tosi vaikee saada suuttumaan, koska oon aika rauhallinen ja usein just myötäilen toisia enkä oikein saa sanotuks omaa mielipidettä. Heitän tosi huonoa juttua,  öisin tulee aina ne "parhaimma" väläytykset, esim:"mettästä se hirviki tuli."
En paljon puhu itsestäni vaan kuuntelen toisia tai olen vaan hiljaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti