keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Koska nettini kettuilee, eikä muut sivut pelitä kun tää ja fb, niin..

Päätin sitten laittaa tälläsen kuvapostauksen (=

Ensimmäiset 4 kuvaa on siitä, kun maanantaina tuli idea, että perskele otanpa julisteet kaikki pois seiniltä ja laitan sitten huomenna osan takasin uuteen järjestykseen, eli tässä olis nyt mun karmeista tapeteista, joista ei kameran vittuilun takia saa oikeestaan mitään selvää, niin parit kuvat:


 ylemmässä kuvassa noi oranssit paika seinässä on sitten sellasia kohtia mistä on, hupsista vaan, tullu joskus repästyä vähän tapettia irti


hirvein seinä huoneessa: Karvinen tapetti. "hei olen 19-v ja minulla on karvisseinä." en oo ikinä tykänny siitä, mutta tähän päivään mennessä en oo saanu äiteetä suostuun siihen, että otettas tapetit irti ja maalattais..

Tässä olis sitten sellanen 12-vuotta vanha kaktus jonka sain kummeilta synttärilahjaks, kun täytin 7, toi on 60cm pitkä, mitattiin viime viikol.. ja toi valomöhkäle sen vieressä on suolakidelamppu



Sitten viime lauantain ostoksiin, kun sain synttärilahjaks rahat, että voin mennä ite ostaan sellasen pussilakanasetin kun haluan:

 päädyin Retkimuumi nimiseen, kun se on tarpeeks rauhallinen mulle. ainakin 12 vuotta oon halunnut oman Muumipussilakanasetin ja nyt sellasen sain..
Ja koska tossa on vaan yks tyynyliina, mutta mulla on sängyssä kaks tyynyä, niin hain Vapiksesta sitten vielä ekstratyynyliinan, ja tän nimi on Iltamuumi:
 Toi on oikeesti musta-valkonen, mutta koska mun huoneessa on tollanen oranssihtava valo, niin kamera ottaa sitten tollasia oranssihtavia kuvia eikä niitä saa muokattua oikeen värisiks, tai sit mä en vaan osaa, sekin on yks vaihtoehto..
Sitten ostin Vapiksesta vielä kauan haluamani Muumipyyhkeen, kun rahaa oli. Piti mennä sunnuntaina Tampereen Klubille, mutta koska olin kipeenä, niin jätin välistä ja käytin rahat sitten tohon ekstra tyynyliinaan ja Muumipappa pyyhkeeseen..

Näistä kaikista Muumeista kiitokset kummeille ja äiteen miesystävälle (:

 Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä, asia joka kertoo mulle, että kevät on alkanut:

Miina paistattelee päivää tuolissaan autotallin ja liiterin pikkuovien edessä olevalla pienellä "terassilla" (=

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti